twi'nce



Spor İletişim Sertifika Programı Burs Sınavı

Bugün yaklaşık 100 kişi ile(+/- 10) Kadir Has’ta spor iletişm sertifika programının sınavı için toplandık. Bağış Abi’nin koordinatörlüğünde gerçekleşen bu eğitim programı geleceğin spor iletişimcilerini yetiştirme amacında. 4 sene okul okuyup nice yerlerde sürünüp bu işin çile kısmını sırtlarında taşıyan emekçilere tabi ki saygımız sonsuz. Hali hazırda 15 haftada Murat Kosava çıkarmayacaklar kimseden. Ama benim gibi bu yoldaki hayallerini canlı tutmak isteyenler için büyük bir şans. İlgi NTVSPOR’un blogcuları üzerindeydi açıkçası birbirini tanımayan bu kalablık içinde. Herkes bi özenerek bakmıyor değildi bu arkadaşlara.

Sınav 40 soru 1 makeleden oluşuyordu. 20 -25 spor genel kültürü,10 anlatım bozukluğu, 5-10 genel kültürden oluşan 5 seçenekli sorular vardı. 6-7 soruyu sanırım bilmeden yaptım yani salladım. Onun dışında bisikletten kış olimpiyatlarına, dünya kupasından Franco’ya, çok geniş bir soru yelpazesi vardı sınavın. %100 burs alamaz isem gider miyim bilmiyorum ama dişli rakipler arasından ilk 6’ya girmenin de çok zor olduğunu düşünüyorum. Sonucu salı günü buradan paylaşırım.

Saygılar &Sevgiler


Bir Cevap Yazın

