twi'nce



Ben sana seçilemezsin demedim..

Hali hazırda yeni başkanımız camiamızın ileri gelen seyın beyaz türkleri tarafından seçilmiş bulunmakta. Oylarını arz-ı endam eden sevgili kongre uyeleri beklenen bir oranda (yaklaşık %62) mevcut başkanın devam etmesi gerektiğini belirtti. Bir Beşiktaşlı sadece kürt ve AKPli diye Beşiktaş’a başkan olamıyor ise demokratlığı ile övünen taraftarımız balans ayarı ile oynanmış demokrasiye hoşgeldin diyebilir. Daha önce burada da paylaştığım yorumladığım üzere ben Murat Aksu’yu desteklemiyor şu anki durumdan farklı bir yonetim anlayışı beklemiyordum. Fakat birilerine bu kulüp babanın değil uLan demesi için bir değişikliğin yaşanması gerekiyordu. Olmadı umudumuz yeni yönetimde akil olduklarını düşündüklerimizde. Taraftarını dövdüren, hala yıldız oyuncu getirteceğim diyen, stat yapacağım oyunları ile bizlerin ağzına bal çalan Y.D. ye rağmen bir şeyler olabilir mi bekleyip göreceğiz..


Bir Cevap Yazın

