twi'nce



İş, Aş, Ev üçlemesi…..

Blog açma sebeplerimden olan yazınki boş vakit fazlalığının ana eksenin iş arama süreci oluşturmaktaydı. Ekim itibari ile iş başvurularını bırakıp sadece görüşmelere gitmeye başlamış Eylül’de yaptığım Şekerbank ilk mülakatının sonucunu da özellikle içime doğmasından mıdır nedir konsanstre bir biçimde beklemeye başlamıştım. Hiç bir şey yapmasamda İstanbul’da oksijen tüketmeyi sevdiğim için terk-i diyar edemedim şehri İstanbul’u. Neredeyse Temmuzdan Eylül’e kadar ki vakiti staj ve gezinmeler ile İstanbul’da geçirdim. Artık askerlik konsantrasyonu ve Şekerbank arasındaki arafta bulunuyorken kendimi Şekerbank’ta buldum.

Ozellikle Kampavea’dan sonra teknik kısımdan gittikçe içe kaymaya başlamıştım. Ama bu mevki bana uygun değildi ve pazarlama, ürün yönetimi gibi işletme ve endüstricilerin dünyasına kaymaya başmamıştım. OSS’de ilk tercihi İTÜ İşletme olan biri için pek yabancı olmasa gerek🙂 Ama bu alanlarda aldıkları eğitimin yanı sıra potansiyalleri ile daha becerikli olduklarını bildiğim birçok arkadaşım vardı ve onların dahi iş sürecinde zorlandıkları bu piyasada ben nasıl farklılaşabilirdim. Farklılaşamadım tabiki. Ama teknik kısımla da cebbeşmek istemiyordum. Networkcu olmama rağmen network işi yapmak istemiyordum. Full teknik olmayan ama eğitimim hakkını verebileceğim bir iş gerekiyordu. Genel olarak kablosuz haberleşmelere meraklı biri olarak önceliğim GSM sektörü idi tabiki. İlk mülakatı geçtiğim fakat 2. de çok kötü bir İK oyununa geldiğim bir Turkcell deneyimim, Türk Telekoma içeriden zorlamamın dışında telekominikasyonun büyük oyuncularının sahasına giremedim…

Peki Şekerbank nasıl oldu..Arkası sonra🙂


Bir Cevap Yazın

