twi'nce



Avatar 18 December!!!!

11 yıl önce ilk tretmanı yazdığımdan  beri bu filmi çekmeyi istedim. Teknik olarak mümkün olana dek  sabırla bekledim. Bu yüzden 3 boyutlu sinemaya bu kadar yatırım yaptım ve yabancı kültür yaratma cesaretini kendimde buldum.

James Cameron bu sözler ile anlatıyr Avatar’ı. Bilimkurgu meraklıların (for example me) yeni star wars olur mu acep diye beklediği bir film Avatar. Tıpkı Star Wars gibi sinema tekniğini ileri taşıyacak, zihinlerde yepyeni ufuklar açacak epik bir destan izleyeceğimizi umuyoruz.

İstinye Park IMAX’de izleyin efendim. Sinemaya 3 lira daha fazla para verin bambaşka birşey izleyin. Ama dikkat edin IMAX’de  film izledikten sonra insanın sinemaya gidesi gelmiyor. Her film IMAX olsun diye bekliyor🙂

bilet almak için;

http://www.mybilet.com/eventinfo.php?eventid=7084&query=ava



Bir Cevap Yazın

