twi'nce



Sislerin içinden Fenerim koşarak koşarak gel bana gell…..

 

En son Pancu kaleye geçtiğinde yaşamıştık bu hazzı. O günden sonra Sergen Alex kaleye geçip Fener bizi yenene kadar ezeli rekabet bitmiştir derken 4 yıl boyunca bir daha galibiyet göremeyeceğimizi bilse bu sözleri dermiydi acaba. Hakikaten acaba ezeli rekabet bitti mi bu adamlar bizi içerde dışıyor yeniyi lan!! demeye başlamıştı renkdaşlarım inceden.

Ta ki stada düşen sis gibi karmankarışık bir oyun ile cumartesi gecesi Fenerbahçe’yi ekarte eden takımı izleyene kadar.Peki sene başından bu yana istediğimiz takım bu takım mıydı? Ya da 4-2-3-1 dizilip 2.5 hücumcu ile sahaya çıkan kadro sene başından bu yana istediğimiz kadro muydı? En olmadı 3. golü atan Uğur yerine 8 milyonluk starımız Tabata oyuna dahil olmalı mıydı? Bu soruların hepsi Denizli’nin tercihlerinin tersi olmalıydı der spor kamuoyu ben dahil.

Kazanan haklıdır Denizli’nin tercihleri tuttu. Fink Alex’i finkledi, Ernst Emre’yi kitledi, Gulizar yoktu, Lugano’nun yürümeye mecali yotu,Kazım hırsına yenik düştü ve BOBO hücumda merkez oyuncu olarak yer aldı. Ama en önemli içine Sergio Ramos girmiş DELINHO GG’ü ne ileri çıkardı ne topa vurdurdu.(Bu benzetmeyi bir yerden çaldım ama hatırlamıyorum neresi :)) Bir kere ileri çıktı GG onda da Deliciğimin içine de Lugano giriverdi arkadan yükleniverdi.

Daum’un skoru değiştirmeye yönelik hamleleri de Guiza görünümlü Semih’in oyuna girmesi gibi sıradan oyuna tarzına etki etmeden sadece fitnessı 60 a düşen oyuncu değiştirme hamleleri gibi bayağı kaldı(FM cilere selam olsun).

Belki 5leri görecek maç Rıdvan’a göre rakibe saygıdan bana göre ne olur ne olmazdan olmadı. Ankaraspor dinlenmelerini yaşayan takımların maç ritimlerini kaybetmeleri miydi bize yarayan bizim maç ritmizi tutturmamız mı? Sorulara boğdum biliyorum ama hala nasıl yendiğimizi anlayamadım🙂 Sanırım maça gitmemem etkili oldu ve içerde dışarda gittiğim Fenerbahçe maçlarında 0 galibiyet gören bu bünye,gitmediğim ve gidemediğim 2 kupa finalinde Fener’e tv karşısında atılan 7 golü zevkle izledi.

Bir süre ekran başında destek vereceğim takıma hd kalitesi ile🙂


Bir Cevap Yazın

