twi'nce



FM 2010’a girmek!!

football-manager-2010

Managerlik oyunlarının CocaCola’sı Football Manager’ı ile Cola Turka’sı  Championship Manager yeni haberlerle manager gündemine düştü. CM ne versen ya kulum fiyatına satış stratejisi izleyerek FM oynayanları çalma niyetinde. Bunun olup olmayacağını FM çıktıktan sonra anlayacağız.

69

FM’cilere haber de türkçe dil desteğinin gelebilecek olması. 10.000 kişi FM almayı taahhüt ederse oyuun türkçe dil desteği olacak. Ücreti konusunda kafalarda soru işareti varsa oyun 5 PC’ye birden kurulabiliyor yani bir nevi FM’ye girmiş oluyorsunuz 5 ortak.

Detaylı bilgi için

http://www.turksportal.net/turkcefm/

(Ben yalan söylemek olmasında diye taahhüt etmedim)


Trackbacks & Pingbacks

Yorumlar

  1. * Taha Okan says:

    ben verdim taahütümü abi fiyatlar da bi makullük olursa söz veriyorum seçeneği olsa onu seçerdim ama sadece söz vardı bastım gitti:D

    | Cevapla Gönderildi 7 years, 2 months ago


Bir Cevap Yazın

