twi'nce



Delgado’yu özlemek

11346

Evet benn ki bu adama sallaya sallaya bir hal olmuştum ama özlüyorum. Saha da duruşunu pas alışını verişini, 2 hareketine çoşmamızı, yedek kulubesinde maçı delirerek izlemesini özlüyorum. Hele Beşiktaş’ımın hiç efektif olmayan oyununu izledikçe daha da aklıma geliyor. Topu alıp 18 içine sokamayan bir şampiyonumuz var. 90 dakika ne oynadığını bilmeyen, topa sahip olup atak yemeden atak yapmadan 2. bölgede geçen birbirinin kopyası maçlar izletiyor Beşiktaş’ım bana. Mati olsaydı dedim Kayseri maçında . Mati olsaydı…


Bir Cevap Yazın

