twi'nce



Arda Turan sempatisi

küçük

Genç kızların sevgilisi, çocukların hayali, galatasaraylıların yeni ilahı, annelerin evladı ülkenin yeni sevgilisi Arda Turan. Gassaray da bu adamdan kaptanlık yapması bekleniyor, milli takımı Afrikaya götürmesi bekleniyor. Hiç yanlış bir şey yapmaya hakkı yok artık. Sinem Kobal ile arkadaşlığı ile sürekli gündem, dışarı çıkması gündem. Ben 22 yaşındayım benim sorumluklarıma bakıyorum Arda’nınkilere bakıyorum. Tribünde sallamak kolay evet hele yaş bu seviyelere geldikçe.  Lisede iken daha kolay sallıyordum ama şimdi kızdığımız adamların yaşına yaklaşmaya başladık🙂

Serdar

Arda

Neyse konumuz Arda sevgisi eyvallah son zamanların en iyi türk futbolcusu sadece kornerden attırdığı gol sayısı hazırlık maçları dahil Beşiktaş’ımın attığı gol sayısı kadar. Ama bu kadar sevilmesi onu dokunulmaz kılmamalı. Bloglardan çaldığım bu 2 foto GS-BJK maçından. Serdar bu hareketin sonunda sarı kart gördü Arda ne gördü doğru bildiniz🙂


Trackbacks & Pingbacks

Yorumlar

  1. * Semi says:

    bi dakka ardaya yani bnm bayrampaşalı akrdeşime laf yok bikerem! kart da yok, akıllı olun ulan🙂

    | Cevapla Gönderildi 7 years, 2 months ago
  2. * Taha Okan says:

    “Arda ne gördü doğru bildiniz” cümlesinde arda’nın değil de bizim gördüğümüz bişey var kart bekliyorduk ama (afedersin) babayı gördük!

    bu arada bir not: erkekler futbolcular kendi yaşlarında olmaya ve kendinden küçük olmaya başladğında yaşladnığını anlarmış büyüdük mü ne:D

    | Cevapla Gönderildi 7 years, 2 months ago
  3. * kardelen says:

    arda seni çooooook ama çok canımdan çok seviyorum aşkım benim

    | Cevapla Gönderildi 7 years, 2 months ago


Bir Cevap Yazın

