twi'nce



La Liga 2009-2010

Binlerce post bu konu hakkında düşmeye başlamıştır tahminen ben de klişelere uyup kendimce bir paint çalışması yaptım. C ronaldo transferinden sonra ben yayıncı kuruluş olsam ve Zlatan ile Ribery’i de giderse La Liga’ya bu ligi decoderli satarim demiştim. Zlatan’ın da gitmesi ile kalburüstü seyirlik oyuncular serisinden sadece Ribery kaldı ispanya dışında.(El nino,Steve G,Nicolas/Nicotine, sizin yeriniz ayrı). Geçen seneki Barça fırtınası ile La Liga ülkemizde premierin yerini almıştı bu sene artık başka bir lig izlemek için benim gibi televizyonsuz olmanız gerekir sanırım🙂

111

Sol beke kimi yazacağım bilemedim o sebeple boş bıraktım kim bilir belki Evra,Maicon da düşer buraya (sen neden düştün kardeş).

11’de olmayan Henry,Kun,Benzema,Villa,Silva,Mata,Pepe… uzar gider bu kadar iyi oyuncuların bir arada toplandığı başka bir dönem olmamıştı. Daha portakalda vitaminken italya liginin böyle olduğu söylenir. Şimdiki kuşaklar ne şanslı demek geliyor içimden sadece..


Bir Cevap Yazın

